Online 205 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Warhammer 30.000 - The Horus Heresy Kill-teams, Brno, Port Maw campaign [ ID: 36931 ] - [ Hry / Warhammer - Warmaster ]
1 / 48
Mini Home
Celá story so far je na HOME.

Stav nespotřebovaných promethium cache. NESPOTŘEBOVANÝCH. Pokud by to nebylo jasné, jsou to N.E.S.P.O.T.Ř.E.B.O.V.A.N.É. cache:
Loajalisti: W (3); D (0); H (1); C (2)/ W (1); D (2); H (0,0); C(0)/ W (5); D (3); H (1); C (0); = 19

Zrádci: S (0); P (0); K(3); J(0) / S (0) P (0); K (2); J(0)/ S (1,2); P(); K (0); J (5); = 13


Ruleset:
Pravidla (Legiones Astartes, Tech-priest auxilia, Solar Auxilia, Sisters of Silence):
https://uloz.to/!Eb7lheuHONkH/age-of-darkness-the-shadow-wars-v2-4-eng-pdf
Experimental rules Imperial Army:
https://uloz.to/!IEPU9CQ4kRGZ/imperialis-militia-kill-teams-1-pdf

1) Total victory. Limit Promethium caches na výhru v kampani je 45 na každou stranu.

2) Serious injury table. Zůstává tabulka ze SW: A.

3) Hazardous enviroments platí z Age of Darkness PFD (strana 65.)

4) Expení - je to pokus, ale zkusíme využít Necromunda systém. Pravidla ke stažení jsou tady:
https://www.dropbox.com/sh/ss36uv41kyh1acq/sKzljZ_EoU
Použijeme stranu 85-86.
Takže: Kill-team leader = Leader
Juve = New Recruit
Ganger = Trooper
Heavy = Specialist
Každý až na NR už začíná s nějakými expy (61/21/61). Expy získáváte za výkony v misi. Všech pět misí ze SW: A rulebooku je pokrytých i v původní Necromundě. Jakmile získáte z mise dost expů na Advance, hážete si už podle SW: A tabulek (takže 2D6 a pak si přidáváte charakteristiku nebo skill podle THH tabulek).
Digest expení + mise https://uloz.to/!KxRaM0M1UP3S/experience-docx

Změny:
a) Hod 6 na Serious injury table znamená místo Advance dalších D6 expů k původním D6 z mise. To samé platí pro Advance z Giant Killers table.
b) Dostupnost Veteran wargearu zůstává stejná. Musíte splnit tři mise přičemž New Recruit začne markovat až se stane Trooperem.
c) Úprava pro Mechanicum kill-team: Adepti/Magosové získávají 6 expů, expy ze Servo-automatonů/Tech-thralů získává nejbližší Magos/Adept (v případě stejné vzálenosti rozhodne hod kostkou) v hodnotě 3 expů ze Servo-automatona/5 expů z Tech-thralla. Nepřátelský kill-team získává 3 expy za wounding hit proti Mechanicum kill-teamu.
WPHOENIX   09:08:16 15.02.2019
It was trap!:14)
THEEMPTYONE   07:53:19 15.02.2019
GRYMMIR [ 07:43:11 15.02.2019 ]: Abyste mi je sem nedávali dneska v pět hodin, až už budu stát s Tomášem u stolu.
GRYMMIR   07:43:11 15.02.2019
THEEMPTYONE [ 07:39:57 15.02.2019 ]: Tyjo jsem zmatený. Proč si potom ty pravidla chtěl ve čtvrtek? :3)
THEEMPTYONE   07:39:57 15.02.2019
GRYMMIR [ 07:36:06 15.02.2019 ]: Až to dneska odehrajeme, tak to zkusím septat :-).
Nebo je sobota a já jsem v práci blbě? :3)
GRYMMIR   07:36:06 15.02.2019
THEEMPTYONE [ 12:24:52 13.02.2019 ]: Čekám nějakej rozbor včerejší hry a house rule. :24)
WPHOENIX   17:24:30 14.02.2019
COREYMESSMAN [ 15:20:47 14.02.2019 ]: vida. No bral jsem to jako through ale asi mas pravdu. Sak je to jen verze 0.1 :)
COREYMESSMAN   15:20:47 14.02.2019
WPHOENIX [ 14:58:59 14.02.2019 ]: Jeste by melo pribyt: to/from.

Takhle by to bylo tak ze clovek co uz je ve smouku je v pohode.
WPHOENIX   14:58:59 14.02.2019
Third parapaph

Smoke limits visibility and gives -1 to hit modifier when shooting into and -2 modifier when  shooting through cloud. Fighters may choose to move, run and charge in and through smoke, but do so at half of theyre movement distance.

Fourth paragraph

Fighters reduce their weapon skill by 1 when in smoke, or fighting combat against opponent in smoke. 


Visor

SMOKE: last sentence. They can shoot in to smoke for free, and receive only -1 to hit modifier when shooting through.
WPHOENIX   16:07:10 13.02.2019
THEEMPTYONE [ 12:24:52 13.02.2019 ]: ok tohle je validni argument to propojeni s BS. Sepisu to
THEEMPTYONE   12:24:52 13.02.2019
WPHOENIX [ 10:43:08 13.02.2019 ]: Věc se má tak, že Blackshields mají pořád experimentální status, a tudíž jsem si řekl, že jakoukoli hru budu reportovat i s postřehy.
Což je samozřejmě totálně neprůkazný ve chvíli, kdy budu používat house rulovaný wargear, aniž bych uvedl znění toho wargearu.

Nechci nějaký finální znění - chci znění, který budu moci použít, vyzkoušet a pak z toho napsat feedback.
Osobně se snažím House rules vyhnout co to jde, nebo to vyřešit oficiální cestou, což mi v tomhle případě přijde jako ideální. Nehledě na to, že když se to nadhodí tam, tak je šance to otestovat větším množstvím lidí.

Protože zcela vážně - nadhodilo se to tu před dvěma týdny a kolik her so far se s nějakou verzí odehrálo?
WPHOENIX   10:43:08 13.02.2019
COREYMESSMAN [ 17:02:28 12.02.2019 ]:
1) nemam extra ambice menit pravidla pro cely svet

2) proc ne, ale uz ted mame sice podobne, ale tri navrhy, a odehranych presne nula her, a budem tvorit finalni anglicky wording? Bavme se o tom ze to tam poslemem po deseti hrach s upresnenou vizi.
COREYMESSMAN   17:02:28 12.02.2019
WPHOENIX [ 16:15:21 12.02.2019 ]: protoze se to pak muze rovnou poslat na pripadnou implementaci :)

BOROVIL [ 13:59:09 12.02.2019 ]: Za me by to melo byt hlavne pouzivany jako nastroj proti overwatchum, pripadne schoani se pred gunline.
WPHOENIX   16:15:21 12.02.2019
Ve ct treba hotova bude, ale.proc bych ji mel psat anglicky fakt nevim
THEEMPTYONE   14:11:04 12.02.2019
COREYMESSMAN [ 13:55:57 12.02.2019 ]:  Poslední verze je z 27. července 2018 a přibyli v ní Blackshields.
A jinak je mi jedno, na čem se shodneme. Já nemám čas se tím zabývat, takže očekávám, že ve čtvrtek tu bude hotová verze ve wordingu v angličtině. Pouze nabízím možnost to vyzkoušet, protože to mými Blackshields používám.
BOROVIL   13:59:09 12.02.2019
COREYMESSMAN [ 13:55:57 12.02.2019 ]: No chargovat můžeš na někoho koho nevidíš, stačí když je dost blízko ( 2x INI ? ). Takže by bylo divný nechargovat přez kouř, když budeš v tom stejném rng ne?
COREYMESSMAN   13:55:57 12.02.2019
THEEMPTYONE [ 12:28:05 12.02.2019 ]: jinak je nejnovejsi verze ta s tema SoS?

A k te shroud bombe me jeste napadlo ze by sla pouzit i jako:
Verze 1 (upravena stavajici)

1 - zmizi na konci kola, nedriftuje
2-3 zmensi se a pak zmizi, nedriftuje (tj
4-6 driftuje a pak se zmensi (zmensseni male = zmizi)

Nebo verze 2:
zacne jako velka placka, ale na konci roundu (tj jak se ten co ji hodil znovu aktivuje) proste zmizi.
Hazi se v kole protivnika a na 6+ driftuje a zmensuje se.

V obou pripadech bych ji zdrazil na 20b s tim ze strilet muze skrz kdokoli, ale s -2 postihem, ti co maj senzoriku s -1. chodit se da skrz normalne, ale nejde davat charge na cokoli za clonou a run skrz clonu jen o polovinu (tezkej teren).

Nebo ji pouzit jako malou placku, ktera ale blokuje LOS stejne jak neprostupak a je to tezkej teren. Thermovize to pak uplne ignoruje. by
THEEMPTYONE   12:28:05 12.02.2019
Vypadá to, že v pátek budu s Kubovým bratrem hrát výukovou hru. Když dáte do kupy ten nerf shroud bomby (a nejlépe i v anglickém wordingu, až to pak budu psát na Crusade and Heresy), tak to ozkouším.
WPHOENIX   12:25:15 10.02.2019

Kdo má zájem o kampan a zároven nemá FB?

THEEMPTYONE   18:50:23 03.02.2019
WPHOENIX [ 14:26:03 03.02.2019 ]:  WPHOENIX [ 14:43:22 03.02.2019 ]:

https://www.facebook.com/groups/802281313455081/
WPHOENIX   14:43:22 03.02.2019
Na FB vznikl z¨ákladní klub, koho jsem si vzpoměl jsem tam hodil, zbytek se doháže asap
1 / 48