Online 264 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Nesmrtelné hlášky z her na hrdiny [ ID: 9616 ] - [ Hry / Deskové hry ]
1 / 35
Mini Home
Archív hlášek z anket je umístěn zde:http://nat.wz.cz/dracak/nej-hlasky.html

1. Během týdne budou probíhat nominace nejlepších hlášek z her na hrdiny z tohoto klubu.
2. Maximální počet hlášek je 15.
3. Uzavírka je při dostatečném počtu hlášek.
4. Hlasování skončí v případě, že správci klubu uznají za vhodné ukončit anketu z důvodů nezájmu (nebudou přibývat hlasy). A pojedeme odznova.
5. Hlášky se budou shromažďovat na HOME. Ty, které se umístí na prvních třech místech budou hozeny na http://nat.wz.cz/dracak/nej-hlasky.html
6. Hlášky může nominovat kde kdo, musí být u ni uvedeno ID autora

Platí sice kdo dřív příjde, ten dřív mele, ale správci klubu si vyhrazují právo veta. Jinými slovy nebudeme dávat do ankety každou hovadinu. Pokud nějaká hláška překročí přesněji nedefinovanou míru vulgárnosti, nebude nominovaná.
RONIN3   22:08:56 26.07.2020
IMG:https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/876/853/928.png
GURGY   15:13:06 11.02.2020
GURGY [ 14:30:46 11.02.2020 ]: podle poznámek u jiného dobrodružství, je to už 15 let :2) :2) :2)
GURGY   14:34:44 11.02.2020
Ha našel jsem toto vyprávění:

http://ryon.wbs.cz/dil-31---35.html
GURGY   14:30:46 11.02.2020
Dotaz na zkušené hráče, kdysi dávno (co já vím 7 -10 let) jsem s klukama jako Pj hrál převzaté dobrodružství (počítám, že z internetu). Ale teď ho nemohu najít. Jediné co mi zůstalo je mapka vesnice Potočno, kterou jsme si pak upravovali, jelikož se tam skupinka a její následovníci usadili. Chtěl bych dobrodružství najít, ale nějak se mi nedaří. Neví někdo o něm?

Na mapce je svatý pahorek, hřbitov, spálený dům - kde pokud si pamatuji byl vlez do podzemí několik statků, hospoda U dvou koní, handlíř ...nevzpomene si někdo? Za rady a tipy moc děkuji.

PANCHO   19:55:30 20.12.2019
Družinka rabuje (nebo to alespoň předstírá) starou magickou věž. V jedné místnosti je přes celou stěnu zrcadlo, které nejde rozbít, protlačit, proskočit atd. Prostě vypadá naprosto nerozbitně, ale podle mapy by za nm měla být cesta do hlouby věže. Po chvilce tápání, co s tím dál se před zrcadlo postaví trpaslík (nízká charisma) a prohlásí:
Trpaslík: "Zrcadlo, zrcadlo řekni mi jak jsem nejkrásnější?"
Zrcadlo k překvapení všech odpovědělo: "Neptej se, já mám zákonně dobré přesvědčení".
SHADOWBLADE   21:26:28 09.12.2019
SHEFF [ 04:13:39 28.11.2019 ]: moje je "Lootuji."

podle meho hesla: "Lootuji, tedy jsem." ::P
RVAK   20:41:16 28.11.2019
PANCHO [ 13:16:00 05.11.2019 ]: teleportační obouručák mě fakt rozsekal
SWEDEN   10:52:40 28.11.2019
SHEFF [ 04:13:39 28.11.2019 ]: a z toho se ukazuje ze kouzelnici sou nejvetsi drsnaci
SHEFF   04:13:39 28.11.2019
ono to neni ani usmevny, zacina to byt otravny. Ale uvedomil jsem si, ze nejcastejsi hlasky po boji jsou vzdy: Rabuju, medik a potrebuju meditovat. Vetsinou v tomto poradi.
ANTEUS   17:18:17 08.11.2019
PANCHO [ 12:09:48 08.11.2019 ]: teda pak už jen ten incident s Balrogem ale to uz bylo taký suchý
ANTEUS   17:17:16 08.11.2019
PANCHO [ 12:09:48 08.11.2019 ]:
jo to bylo ono :-D
ADOLF   12:21:54 08.11.2019
PANCHO [ 12:09:48 08.11.2019 ]: strasne smutna cast je, ze sem toho byl :-))

rolemaster, jsme stary
PANCHO   12:09:48 08.11.2019
ANTEUS [ 19:02:12 07.11.2019 ]: To byl Rolemaster a MERP (Middle-earth Role Playing). Oba systémy jsou si velmi podobné a hlavní rozdíl je v maximální úroveň kam se jde dostat. V MERPu byla maximální úroveň pro hráče 10. V rolemaster 60.
Já osobně mám z toho hraní asi nejradši tuto:
Arwen (tuším cca 6. úroveň) je pronásledována Nazgůly (cca 15.úroveň). Pro lepší představu je to ta scéna ve filmu, kdy Arwen stojí v řece, čelem k Nazgůlům, kteří si pro ni pomalu jedou. Načež se přiřítí na koni Paladin na cca15.úrovni a pomocí svatého kopí založeného v podpaží smete jednoho z nazgůlů na jednu ránu. Ale protože jel tryskem tak ho to "vyneslo" až k Arwen, ke které se otočil a sundal si hledí a pravil:
"Má paní, mám těmto bídným tvorům příležitost k útěku dáti, nebo mám jejich život mrzky v mžiku zmařiti?"
ANTEUS   19:02:12 07.11.2019
RAIDEN [ 15:45:27 07.11.2019 ]: stejně nejlepší hlášky byly jak jste přenesly postavy(lvl 13-15 +/-) z nějakýho systemu do jinýho kterej se odehrával v pánu prstenů a hráč se dostal na lvl 4 když, Gimli měl lvl 6 a nazgůlove asi 8 - 9 :-D
RAIDEN   15:45:27 07.11.2019
PRCEKIGOR [ 15:16:02 07.11.2019 ]: myslíš tohle? :-)

...PJ: tady mám poznámku, že zlaté mince prý má používat šlechta, stříbro mešťani a tak pro běžný plebs tu zbývá měď...
Hráč elfa: ty jo to se nám to asi pěkně pronese. Podle pravidel má každá mince fakt vážit 50 gramů? To je nějak moc...no nevadí, kroll už to nějak unese...:-)
Hráč Krola: No jo, zase já...no dobře...a kolik teda ty naše peníze do začátku váží?
PJ: mno na každého to do začátku může být až přes 100 zlatých, takže řekněme stovka zlatých, to máme 10 000 měděných mincí a jste čtyři, takže jestli dobře počítám tak něco kolem 2 tun možná víc, když si dobře hodíte na peníze do začátku... 
Hráč Krola: a sakra, tak to asi bídně zahynu jsa zasypán mědí :-)
PJ: no a teď si představ toho chudáka pokladníka v gildě kde budete platit postup na další level...ten musí přepočítat příspěvky všech členů a přitom se modlit, aby se nesplet a nemusel začít přepočítávat tu hromadu znovu...
PRCEKIGOR   15:16:02 07.11.2019
PANCHO [ 13:30:55 05.11.2019 ]: také by ses mohl zmínit o stokách a nálezu 2,5tuny medi..ty jsi prece jen lepší vypravěč...
KOTOMI   15:24:38 05.11.2019
PANCHO [ 13:30:55 05.11.2019 ]: Starej dobrej dračák, za nostalgii dík, slzička ukápla :)
PANCHO   13:30:55 05.11.2019
Cesta z magické věže do města trvá cca 2 hodiny, problém je v tom , že tou cestou již cca 20 let nikdo nechodí (PJ: "já vám říkal, nehledejte v tom logiku") a hlídají ji dva loupežníci (PJ: "já vám říkal, nehledejte v tom logiku"), se kterými nejde vyjednávat a bojují do úplného konce (PJ: "však jsou nasraní a hladoví, protože tu cestu přepadávají už dvacet let a nikdo tudy ještě nešel tak co by jste po nich chtěli". Loupežníci jsou na první úrovni mají kožené zbroje a zbraně (luk a tesáky) a jsou nad možnosti postav na nulté úrovni vyzbrojené 2 ks nůž, 1 ks vidle a pak nějaké klacky. Ale po třetím pokusu kdy vychcípala celá družinka tak jsme prošli až do města.
Ve městě je válečnická gilda, ale nepřijímá jen tak někoho a adept se musí projevit jako odvážný. Ve městě se naštěstí nachází hrobka kde prý straší a tak co dělat jiného něž se tam jít podívat. Poté co kroll vyrazil dveře do hrobky (byla zamčená ale nekrolluvzdorná) se v hrobce zmotnil přízrak rytíře a svým obouručním mečem rozpůlil krolla na dvě nesouměrné poloviny.
Zbytek družinky na adepta na hraničáře, který nahlíží do hrobky: "Co se tam děje?"
Adept na hraničáře "Je tam rytíř a má teleportační obouručák"
PANCHO   13:16:00 05.11.2019
Po dlouhé době jsme se rozhodli, že jsi ze sentimentálnosti okořeněné trochou sadomasochizmu zahrajeme staré DrD.
Jeden z našich PJ řekl, že by doma mohl mít nějaké dobrodružství pro DrD, ale předem nás varoval, že to je jeho ranná tvorba a že v tom nemáme hledat nějakou hlubší logiku. Poté co to doma našel zjistil, že to v roce 2003 zazipoval s tím že už to potřebovat nebude (odhaduje, že cca 5-10 let předtím to vytvářel).
Začali jsme jako postavy na nulté úrovni dovedené přímo ze sirotčince, s tím že pracujeme pro mocného "Mocného kouzelníka", kterému máme najít nějaký mocný amulet (PJ: "já vám říkal, nehledejte v tom logiku"). Pokud nějaká postava umře, tak nás "Mocný Kouzelník" oživí a pak nás může teleportnout +- zpátky na místo (to plus mínus je na místě). Jediná podmínka tohoto oživení je že kouzelník nesmí být na rybách. Pro postup na první úroveň si musíme najít danou gildu (válečnická, kouzelnická, Alchymistická, zlodějská atd.)
Jedna z postav chce být Alchymistou a tak nás napadlo, že Mocný Kouzelník by mohl vědět kde je jejich gilda. Což věděl, ale je to daleko a přesnost teleportace se s rostoucí vzdáleností snižuje (+-). Hráči prohlásili, že jsou na nulté úrovni tak to risknou. Kouzelník nás teleportoval na ostrov kde se nachází gilda alchimistů, ale bohužel ostrov je malý a +- zafungovalo. Takže většina družinky se utopila v moři a jeden umřel protože se zhmotnil podzemí a jeden člen družinky se rozpleskl před branami gildy po pádu z cca 2km. Na druhý pokus jsme se vybavily lépe. Družinka požila lektvar "Antigravitační cloumák" a přišel pokus č. 2.
Bohužel i přes naše přípravy se ti členové co měli vyjednat vstup do gildy utopili v moři cca 3 km od pobřeží (jeden se myslím utopil jen cca 1 km od pobřeží), takže se na ostrov dostal jen kroll (adept na válečníka, prostě to uplaval) a trpaslík (adept na zloděje, který měl štěstí).  Nastala zábavná situace kdy kroll a trpaslík vyjednávají "v zastoupení" vstup do magické gildy pro (cituji krolla) "špičoušouna, který sem blik, pak gloglo a teď ne mrtvý". Po větších obtížích se jim to ale podařilo a družinka měla první postavu na první úrovni.
PANCHO   19:05:43 22.02.2019
RYC [ 15:21:20 22.02.2019 ]: Přesně, a z popisu postav tak trochu vyplývá, že ani lov není jejich silná stránka :6)
1 / 35