Online 106 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Elektroauta - je to správná cesta? [ ID: 37492 ] - [ Auto - moto / Automobily ]
1 / 35
DEACONIK   14:28:51 14.09.2024

https://www.youtube.com/watch?v=_scBKKHi7WQ

Ja se u toho uprimne bavim, Cybertruck je da best ::D
MENDRIT   15:47:23 13.09.2024
DZODZO [ 11:37:18 13.09.2024 ]: Pokud potřebují poměr 1:3, tak tak by museli snížit výrobu o 60%.:4)
HARROD   15:45:20 13.09.2024
DZODZO [ 11:37:18 13.09.2024 ]: Jojo, fosily nemaji odbyt, viz clanek pod tim:
"Podle dat DataForce totiž za prvních šest měsíců tohoto roku došlo ke zvýšení emisí prodávaných automobilů ve srovnání s rokem 2023. Ve velkém do toho promluvil konec či omezení dotací na pořízení elektromobilů a plug-in hybridů, které mají na snižování emisí ohromný vliv."
Jinymi slovy, rostouci zajem o EV vubec neni umele hnany ruznyma vyhodama, dotacema a pobidkama.
Pokud vim, tak ty pokuty se plati za prodany/registrovany auta, ne za vyrobeny.
DZODZO   11:37:18 13.09.2024
MENDRIT [ 09:35:02 13.09.2024 ]: alebo mozno by mohli prestat vyrabat tolko fosilov, ked stejne nemaju odbyt

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-volkswagen-musi-setrit-zvazuje-zavreni-nekterych-tovaren-40486367
MENDRIT   09:35:02 13.09.2024
VW by měl zvýšit podíl čistě elektrických aut ze současných 9,7 procenta na 24,7 procenta, aby splnil emisní limit z letošních 116 gramů na kilometr na méně než 93,6 gramu.

Pokud by Volkswagen nedokázal jakkoliv změnit stávající podíl prodávaných elektrovozů a hybridů, zaplatil by na pokutách 4-5 miliard eur, uvádí Hummel z UBS. I prodej elektromobilů s nulovou marží by byl „levnější“, respektive méně nevýhodný než placení sankcí.
DEACONIK   15:19:38 10.07.2024
REZZA [ 13:51:51 10.07.2024 ]: ale houby, na to nepotrebujes WRC, staci auto s rozumnym pomerem vykon/vaha a lepsim podvozkem.
Tady mas porovnani jutjubera a jeho elektricke hracky od Porsche vs engine goes wrrrrrrrrrrrrum

https://www.youtube.com/watch?v=i_FFJj_s1Rs
REZZA   13:51:51 10.07.2024
DEMIGOD [ 13:37:21 10.07.2024 ]: ne, nevybral. Já jsem do doby, než jsem si půjčil Teslu, tak netušil, že řízení může být i zábava a nechápal jsem, jak to někoho může bavit. Ale prostě každý máme jinou představu o zábavě za volantem a kdo chce, tak si může koupit WRC a to teprve bude zábava ::D
DEMIGOD   13:37:21 10.07.2024
REZZA [ 12:47:43 10.07.2024 ]: Všechno co jsi vyjmenoval jistě jezdí rychle, ale rychlost != zábava. Kolega má MB GLC 63AMG a jezdí to rychle, ale Fiesta ST nebo Subaru BRZ je řidičsky daleko zábavnější. Ale EV mají prostě jiné silné stránky a pokud je zábava za volantem jedno z tvejch kritéríí pro výběr auta (což jsem pochopil, že u Oty je), tak jsou mezi klasickejma autama řádově lepší modely.

Chápu, že tě baví se svízt po okreskách s tvojí Y, ale předpokládám, že sis jí nevybral kvůli jejím nepřekonatelným výkonům na okreskách:)
REZZA   12:47:43 10.07.2024
KAROH [ 11:17:19 10.07.2024 ]: ano, ta EV6 se musí spustit tlačítkem a podle toho, jak se spustí, tak má různé módy, kdy jde, nebo nejde zařadit a při skončení jízdy se zase musí vypnout. Skvělé EV, ale uživatelská přívětivost hrozná.
DEMIGOD [ 11:23:03 10.07.2024 ]: tak každý má představu zábavného daily caru jinou, mě to baví se i s tou mojí krávou, co Y je, projet se někde po okreskách, někoho jiného by to nebavilo a koupí si něco jiného. Ten výběr je velký - Ioniq 5 N, EV 6 GT, Taycan...
DEMIGOD   11:49:43 10.07.2024
KAROH [ 11:26:10 10.07.2024 ]: tak jestli máš furt zácpu tak chápu že to není zábava
KAROH   11:26:10 10.07.2024
DEMIGOD [ 11:23:03 10.07.2024 ]: tak daily jezdeni asi neni uplne o zabave, ale o tom, dostat se tou zasranou zacpou do prace a zpatky, idealne co nejrychleji a idealne za co nejmin namahy ::D
DEMIGOD   11:23:03 10.07.2024
KAROH [ 11:14:24 10.07.2024 ]: OK, jestli je to tady diskuse o okruhovym jezdeni, tak se hluboce omlouvam. Ja myslel, ze se bavime o zabavnym daily caru. Jsem zapomnel ze se Ota citil ve svem deset let starem spalovaku daleko zabavneji na okruhu.
KAROH   11:17:19 10.07.2024
REZZA [ 10:09:52 10.07.2024 ]: ja tuhle jel s hybridnim lexusem, potreboval jsem neco vylozit a neumel jsem to auto ani zamknout, tlacitko na dalkovym ovladaci proste na zamceni nereagovalo. Tak jsem ho musel nechat otevreny doufaje, ze si toho nikdo nevsimne. Pak pri vraceni zpatky jsem se dozvedel, ze musis nejdriv vypnout auto nejakym tlacitkem v aute a pak jde teprv zamknout ::X A pritom by stacilo od toho auta proste odejit ::D
KAROH   11:14:24 10.07.2024
DEMIGOD [ 10:29:37 10.07.2024 ]: tak si zkus nekdy TM3P na okruhu, kdy si presne nastavis jak ma rekuperace fungovat, presne si nastavis procenta vykonu na predek/zadek, nastavis si procentualne stabilizaci a spoustu dalsich veci... Krom toho vidis za jizdy teploty vseho vcetne brzd, pretizeni a ja nevim co vsechno. Vsichni si to strasne pochvalujou, ale experti z hofalu, co v tom nikdy nesedeli, tu budou vypravet jak to stoji za hovno ::D ::D
DEMIGOD   10:29:37 10.07.2024
KAROH [ 09:58:30 10.07.2024 ]: Tak například většina aut zábavnejch na řízení, který jsem měl/řídil, byla lehká. Ale třeba tě na autech baví něco jinýho;) Rád si to přečtu.
REZZA   10:09:52 10.07.2024
KAROH [ 09:58:30 10.07.2024 ]: asi tak, na rekuperaci bych přidal a auto bez one pedal driving s full stopem a auto holdem bych už nebral. Nebo to aspoň musí jít nastavit by default. Teď jsem měl půjčenou KIA, musel jsem nastudovat manuál, zeptat se kámoše a ještě po každém zařazení jsem musel iPedal pouštět pádlem. Proč?

OTA [ 00:39:49 10.07.2024 ]: no, pro takové je TM3P v track mode. Obyčejná trojka je pro nás obyčejné smrtelníky.
KAROH   09:58:30 10.07.2024
OTA [ 00:39:49 10.07.2024 ]: az se s tim naucis jezdit tak ti ta rekuperace jeste bude pripadat zbytecne slaba ::D


DEMIGOD [ 09:25:00 10.07.2024 ]: jeee, to jsou zas blby kecy ::D
DEMIGOD   09:25:00 10.07.2024
OTA [ 00:39:49 10.07.2024 ]: Elektroauta většinou nejsou zábavný. Pokud akceleraci v přímém směru nepovažuješ za zábavu, tak se většina jejich vlastností se zábavností v podstatě vylučuje.
OTA   00:39:49 10.07.2024
KAROH [ 15:54:54 09.07.2024 ]: Budu případně spokojený i se spalovací klasikou.
Jízda základní trojkovou teslou pro mě byla vlastně až nuda. Akcelerace a grip super, ale jinak ? ... Jako bych hrál videohru. Krom wow pocitu z jinakosti nebylo nic. Navíc mě dost štvalo výrazné brzdění při rekuperaci.
Když jsem si sednul do svého běžného deset let starého spalováku s manuálem, tak jsem se cítil jako v mnohem víc řidičském a zábavném autě.
REZZA   21:46:06 09.07.2024
MARDUK [ 20:47:54 09.07.2024 ]: ideálně to má Tesla - když je plno, tak přebíjení penalizuje.
1 / 35