Online 54 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Elektroauta - je to správná cesta? [ ID: 37492 ] - [ Auto - moto / Automobily ]
1 / 36
DZODZO   19.03.2025 18:38:49
no jo preto bola dnes jednicka taka plna studentov a lidi co vystupovali u vstupu g2 a cestou naspat taky
REZZA   18.03.2025 22:52:05
Btw. Brňáci - máme na Ampéru pěknou elektromobilní výstavku, kdo by se chtěl mrknout. Lístek snad i vygeneruji. Jsou třeba BYD, Zeekr atd.
REZZA   10.10.2024 16:33:34
MENDRIT [ 10.10.2024 01:49:29 ]: ale hlavně LR RWD. To je za mě naprosto super deal.
DZODZO   10.10.2024 09:19:19
cinske EV sice levne, ale s horkou linkou priamo do Pekingu :10)

https://www.dimsumdaily.hk/users-allege-byd-electric-vehicles-have-hidden-backdoor-for-eavesdropping/
MENDRIT   10.10.2024 01:49:29
MENDRIT [ 19.01.2024 08:52:50 ]: Tesla sem tam o 100 000kč méně.
Tesla 10.10.2024
Tesla 3 - 979 990
Tesla 3 LR - 1 099 990
Tesla 3 Perf. - 1 405 990 (AWD)

Tesla Y - 1 094 900
Tesla Y LR - 1 189 900
Tesly Y Perf. -  1 408 900


Tesla 19.1.2024
Tesla 3 - 1  053 900
Tesla 3 LR - 1 253 900
Tesla 3 Perf.
Tesla Y -1 044 900
Tesla Y LR - 1 234 900
Tesly Y Perf. -  1 358 900

15.4.2023
Tesla 3 - 1  028 990
Tesla 3 LR - 1 228 990
Tesla 3 Perf. - 1 318 990
Tesla Y -1 159 990
Tesla Y LR - 1 349 990
Tesly Y Perf. -  1 455 990

15.1.2023
Tesla 3 - 1  099 990
Tesla 3 LR - 1 299 990
Tesla 3 Perf. - 1 459 990
Tesla Y -1 159 990
Tesla Y LR - 1 349 990
Tesly Y Perf. -  1 549 990
MENDRIT   27.09.2024 15:34:20
DZODZO [ 27.09.2024 12:55:48 ]: Porovnávat nové a ojeté je blbost. Navíc kdo chce malé auto asi těžko bude uvažovat o střední třídě..
DZODZO   27.09.2024 12:55:48
za 550000 zozenies jetu teslu 3 standard range ktora ma bateriu a dojazd este vacsi
MENDRIT   27.09.2024 00:23:22
Stellantis začal s prodejem na evropských trzích čínské vozy značky Leapmotor, kde elektro model T03 začíná v GB pod 500 000kč a ve Španělsku 550 000kč. Podobný Fiat 500e u nás začíná na 780 000kč.
Ve Fiatu mají nyní neplánovanou měsíční odstávku, kvůli mizivé poptávce právě po 500e.
MENDRIT   19.09.2024 20:12:28
Kadyrovu Teslu vypnuli
https://t.me/DDGeopolitics/123454
DEACONIK   14.09.2024 14:28:51

https://www.youtube.com/watch?v=_scBKKHi7WQ

Ja se u toho uprimne bavim, Cybertruck je da best ::D
MENDRIT   13.09.2024 15:47:23
DZODZO [ 13.09.2024 11:37:18 ]: Pokud potřebují poměr 1:3, tak tak by museli snížit výrobu o 60%.:4)
HARROD   13.09.2024 15:45:20
DZODZO [ 13.09.2024 11:37:18 ]: Jojo, fosily nemaji odbyt, viz clanek pod tim:
"Podle dat DataForce totiž za prvních šest měsíců tohoto roku došlo ke zvýšení emisí prodávaných automobilů ve srovnání s rokem 2023. Ve velkém do toho promluvil konec či omezení dotací na pořízení elektromobilů a plug-in hybridů, které mají na snižování emisí ohromný vliv."
Jinymi slovy, rostouci zajem o EV vubec neni umele hnany ruznyma vyhodama, dotacema a pobidkama.
Pokud vim, tak ty pokuty se plati za prodany/registrovany auta, ne za vyrobeny.
DZODZO   13.09.2024 11:37:18
MENDRIT [ 13.09.2024 09:35:02 ]: alebo mozno by mohli prestat vyrabat tolko fosilov, ked stejne nemaju odbyt

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-volkswagen-musi-setrit-zvazuje-zavreni-nekterych-tovaren-40486367
MENDRIT   13.09.2024 09:35:02
VW by měl zvýšit podíl čistě elektrických aut ze současných 9,7 procenta na 24,7 procenta, aby splnil emisní limit z letošních 116 gramů na kilometr na méně než 93,6 gramu.

Pokud by Volkswagen nedokázal jakkoliv změnit stávající podíl prodávaných elektrovozů a hybridů, zaplatil by na pokutách 4-5 miliard eur, uvádí Hummel z UBS. I prodej elektromobilů s nulovou marží by byl „levnější“, respektive méně nevýhodný než placení sankcí.
DEACONIK   10.07.2024 15:19:38
REZZA [ 10.07.2024 13:51:51 ]: ale houby, na to nepotrebujes WRC, staci auto s rozumnym pomerem vykon/vaha a lepsim podvozkem.
Tady mas porovnani jutjubera a jeho elektricke hracky od Porsche vs engine goes wrrrrrrrrrrrrum

https://www.youtube.com/watch?v=i_FFJj_s1Rs
REZZA   10.07.2024 13:51:51
DEMIGOD [ 10.07.2024 13:37:21 ]: ne, nevybral. Já jsem do doby, než jsem si půjčil Teslu, tak netušil, že řízení může být i zábava a nechápal jsem, jak to někoho může bavit. Ale prostě každý máme jinou představu o zábavě za volantem a kdo chce, tak si může koupit WRC a to teprve bude zábava ::D
DEMIGOD   10.07.2024 13:37:21
REZZA [ 10.07.2024 12:47:43 ]: Všechno co jsi vyjmenoval jistě jezdí rychle, ale rychlost != zábava. Kolega má MB GLC 63AMG a jezdí to rychle, ale Fiesta ST nebo Subaru BRZ je řidičsky daleko zábavnější. Ale EV mají prostě jiné silné stránky a pokud je zábava za volantem jedno z tvejch kritéríí pro výběr auta (což jsem pochopil, že u Oty je), tak jsou mezi klasickejma autama řádově lepší modely.

Chápu, že tě baví se svízt po okreskách s tvojí Y, ale předpokládám, že sis jí nevybral kvůli jejím nepřekonatelným výkonům na okreskách:)
REZZA   10.07.2024 12:47:43
KAROH [ 10.07.2024 11:17:19 ]: ano, ta EV6 se musí spustit tlačítkem a podle toho, jak se spustí, tak má různé módy, kdy jde, nebo nejde zařadit a při skončení jízdy se zase musí vypnout. Skvělé EV, ale uživatelská přívětivost hrozná.
DEMIGOD [ 10.07.2024 11:23:03 ]: tak každý má představu zábavného daily caru jinou, mě to baví se i s tou mojí krávou, co Y je, projet se někde po okreskách, někoho jiného by to nebavilo a koupí si něco jiného. Ten výběr je velký - Ioniq 5 N, EV 6 GT, Taycan...
DEMIGOD   10.07.2024 11:49:43
KAROH [ 10.07.2024 11:26:10 ]: tak jestli máš furt zácpu tak chápu že to není zábava
KAROH   10.07.2024 11:26:10
DEMIGOD [ 10.07.2024 11:23:03 ]: tak daily jezdeni asi neni uplne o zabave, ale o tom, dostat se tou zasranou zacpou do prace a zpatky, idealne co nejrychleji a idealne za co nejmin namahy ::D
1 / 36

HOFYLAND.CZ v 3.01 © 2001 - 2025 | PC verze